Contact
Home / Contact
Contactgegevens
- Het Singelhuis ligt in Utrecht, vlakbij het spoorwegmuseum. De praktijk is op de eerste verdieping.
- Er is geen lift en daarmee niet toegankelijk voor rolstoelgebruikers of mensen die anderszins slecht ter been zijn.
Hoe je ons kunt vinden
Fiets
Het Singelhuis ligt aan de Maliesingel en is gemakkelijk per fiets te bereiken. Voor het pand staan fietsenrekken waar je je fiets goed kunt neerzetten. (Open google maps)
Auto
Het Singelhuis ligt in Utrecht Oost. Via de A12, A27 of A28 is het gemakkelijk aanrijden. Zowel op de Maliesingel als in de zijstraten is er doorgaans voldoende ruimte om te parkeren. Tijdens de schoolvakanties is het drukker omdat dan ook bezoekers van het Spoorwegmuseum in de wijk parkeren. (Open google maps)
Openbaar vervoer
Zowel vanaf station Utrecht Centraal als vanaf station Vaartse Rijn is het ongeveer een half uur lopen naar het Singelhuis. Kom je met de bus dan is het maximaal een kwartier lopen. (Open 9292.NL)
Openingstijden en Bereikbaarheid
Je kunt ons tijdens kantooruren telefonisch bereiken of per e-mail. We zijn niet op alle momenten in staat de telefoon aan te nemen. Als je een boodschap inspreekt, bellen wij je zo snel als mogelijk terug.
Je kunt bij ons terecht van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 18:00 uur. Tijdens feestdagen is de praktijk gesloten. Tijdens de schoolvakanties is er sprake van een beperkte bezetting. Bij langdurige afwezigheid van één van de behandelaren door bv. ziekte of vakantie neemt een collega waar. Cliënten worden door hun behandelaar ingelicht over diens afwezigheid en welke waarnemer gekoppeld is aan hun dossier.
Secretariaat | info@hetsingelhuis.nl | 030 7527072 |
Marloes Stroop | marloesstroop@hetsingelhuis.nl | 030 7527072 |
Heleen van Loon | heleenvanloon@hetsingelhuis.nl | 06 27135521 |
Khailid Qaderdan | khalidqaderdan@hetsingelhuis.nl | 06 14996963 |
Nanda The | nandathe@hetsingelhuis.nl | 030 7527072 |
Spoed
De behandelaren hebben geen 24-uurs bereikbaarheid.
Indien er sprake is van crisis of spoed kunt u binnen kantoortijden bellen of mailen. Wij kunnen je helaas niet garanderen dat je direct te woord wordt gestaan.
Buiten kantoortijden vragen we je contact op te nemen met je eigen of dienstdoende huisarts in je woonplaats. Deze kan, indien nodig, de crisisdienst in uw regio inschakelen.
1nP cliënten kunnen ook de crisisdienst van 1nP benaderen, 0900 5553000.
Veelgestelde vragen
Kan ik voor de deur parkeren?
Ik kan geen trappen lopen. Kan ik dan wel in behandeling bij jullie?
Wordt ambulante specialistische jeugdzorg vergoed?
Mijn kind staat op de wachtlijst van Spoor030 of KOOS. We willen graag eerder hulp. Kan dit als we het zelf betalen?
Kan ik mijzelf op een wachtlijst plaatsen?
Je kunt op de website zien welke behandelaar er gelegenheid heeft om binnen 4 weken een intake gesprek in te plannen.